ppof

Alla inlägg under maj 2011

Av linnea gustafsson - 30 maj 2011 17:31

hejsan bloggen , igår sluta mitt internet att fungera mitt i mitt bloggande.. 

men de får ni tåla..

idag har vi haft historieprov.. gick år helvete, men jag hoppas jag klarar de

sen efter lunch hade vi slöjd, sista slöjden :(

men jag blev klar med min väst haha..

efter skolan stack jag och räkan upp till väla skulle fixa en ny plånbok och hitta en blus med.


       

 

Av linnea gustafsson - 27 maj 2011 16:44

hejsan bloggen , förlåt för dålig uppdatering.. men jag har inte haft tid.

i onsdags så hade vi dans hela dagen , var roligare än vad jag trott , 

igår fick jag min älskade avslutningsklänning , älskar den verkligen. bild nedan.

och igår gick vi bara halv dag , ricktigt skönt ,börja med att vi hade idrott , skulle sprina i skogen.. sen skulle vi ha matte en timme och sen kolla film, "i rymden finns inga känslor" , helt okej film faktiskt.

idag harde regnat massa   inte kul.. 

hade inte så roliga lektioner idag , bara att de blev ett litet vattenkrig på slöjden hahaha.


jobb imon & sen kommer älskling hit och sover här. bloggar mer imon. 


klänningen :

mobilbild & titta inte facet ;o 



 




Av linnea gustafsson - 25 maj 2011 13:50

hej bloggen , förlåt för att de inte blev någon uppdatering igår..

men idag har de varit sån dans i skolan , roligare an jag trode faktiskt , vi dansa typ vals , bugg och någon mer , men nu är man iaf hemma.

min älskling kommer lite senare idag me.  


   

Av linnea gustafsson - 23 maj 2011 19:48

hejsan bloggen , 

tycker ni är lite dåliga med frågestunden :/


skolan idag va väll som vanligt ganska tråkig , haha men brandlarmet  gick så vi missa halva lunchen.. 

och sen fick jag ett litet utbrott på syslöjden haha xd

sen stack jag hem till bengan och gjorde inte så mycket,

och jag tänkte snart duscha och sätta mig och kolla film *


outfit

   

Av linnea gustafsson - 23 maj 2011 10:15

Hejsan bloggen ;)sitter just nu på en tråkig matte lektion utan lärare hahava med Bengan efter skolan , får se vad vi hittar på , bloggar mer sen puss ;*

Av linnea gustafsson - 22 maj 2011 13:27

hejsan bloggen , idag har de inte hänt så mycket , vakna för någon timme sen och vet inte var dagen tar mig , men får se vad som händer.. 

 

Av linnea gustafsson - 21 maj 2011 17:12

brun!

hej , idag va de först jobb, sen kom jag hem och somna i solen   

och nu kommer snart min bror hit med sin tjej och lilla bebis!

bloggar ikväll

    

Av linnea gustafsson - 20 maj 2011 16:45

hej.

hemma från ännu en dag i skolan,

inget planerat ikväll , blir och sitta hemma och kolla Talang ,

sen imon blir de jobb så då måste jag gå upp ved 5 -.-

men jag överlever väll ;)

men nu har jag inte mer och skriva , bloggar mer ikväll

 

Ovido - Quiz & Flashcards