ppof

Alla inlägg under februari 2011

Av linnea gustafsson - 23 februari 2011 18:11

hejsan bloggen , imon drar jag till stockholm , kommer stanna där till söndag och jag kommer nog inte blogga när jag är där . kommer sakna älskling sjukt mke , och nu ska jag gå och äta. hoppas jag hinner blogga imon innan jag stickar ,

   

Av linnea gustafsson - 21 februari 2011 22:18

frisk nu    

så idag skulle jag klippa mig , eller ja , frisören gjorde de haha , men iaf de blev skit kort ;o

sen tvinga mamma md oss till mormor :(

haha , fixa hårfärg så det blir och färga imon , innan jag träffar älskling <3

träning imon med hoppas jag , 

kommer bild på lite kläder jag köpte 

 

och ett par röda byxor :D

  

Av linnea gustafsson - 19 februari 2011 18:47

sjuk... 

orkar inte blogga.. 


  

Av linnea gustafsson - 17 februari 2011 22:16

hejsan bloggen , lite dålig uppdatering , men de får ni tåla ibland. idag var det först skola såklart , musikprov & lite sånt , sen stack jag  till älskling myyys . han är redan saknad   

längtar sjukt mke till lovet . då blir det stockholm   

men jag har inte mer och skriva 

  

Av linnea gustafsson - 15 februari 2011 16:21

hejhej bloggen , 

igår va det alla ♥ dag och robin va här haha , han missa bussen och lite sånt gulligt värre . 

men iaf.. idag hade vi sovmorgon till typ 10 , och min mamam fick med mig på träning innan de ;o

hade no i två timmar -.- seeeeeegt

engelska sen idrott , haha pallar inte min klass ibland , tjafsa om någon jävla boll , haha jag orkar inte ;p

sen så joina julia mig hem och sen ska vi besöka skola , träffa robin där 

men nu ska jag dra till banken.


14/2-11 dagen det blev vi ♥


    

Av linnea gustafsson - 14 februari 2011 12:45

hejsan bloggen , sitter i skolan och väntar på att slöjden ska börja & få göra min väst (: iaf så kommer robin idag haha , ska käka tårta , eftersom det är alla hjärtans dag ;d men nu börjar min lektion blogger se igen , PUSS <3

Av linnea gustafsson - 13 februari 2011 17:13

hej bloggen , har inte hunnit blogga på ett tag :/

men nu är jag är igen,

igår träna jag , kulkul , sen stack jag till räkan och sov där inatt , kolla typ bara film och spela spel med hennes kusiner så gulliga ;p

haha , somna vid två och vakna igen vid elva , och sen blev de ännu mer film , vi såg säkert typ 6 filmer ;p 

men nu har jag inte mycket mer och säga , men ni ska få dagens låt med 



  

Av linnea gustafsson - 10 februari 2011 18:21

hejsan bloggen. 

har precis varit i stan och skulle fixa sånt id kort, men så hade jag glömt bort mitt pass så de gick inte så vidare. 

men jag träffa iaf faster och kusin på väla och snacka lite med dom.

iaf.. idag i skolan så hade vi nationella igen , skulle skriva uppsats, hade nästan tre timmar på sig men blev klar efter 40 min ;p

så fick rast 3 timmar , så jag och cassie stack hem till henne och kolla film , och käka lite, sen hade vi bild, skulle göra någon ljusstake med lera.. inte kul , men nu sitter jag här och väntar på maaaat , sjukt hungrig. 


tänkte börja med dagens låt;




  

Ovido - Quiz & Flashcards