ppof

Alla inlägg under april 2011

.

Av linnea gustafsson - 30 april 2011 19:01



om mig..

vad ska jag skriva ? 

jag är linnea. en tjej som snart är 16 år.

jag lever för dagen typ och tar de mesta som det kommer. 

jag hatar skolan.. och jag är sjukt skoltrött just nu. 

jag älskar alla mina underbara vänner som betyder allting för mig !

utan dom skulle jag inte vara jag.

jag är en total galen person som brukar vara väldigt huper ;p

jag älskar smink  !

jag går nästan aldrig utanför dörren utan smink. 

det kanske är lite konstigt men jag är lite konstig (a)

men har jag inget mer att skriva.. 


 

Av linnea gustafsson - 30 april 2011 18:50

hejsan bloggen , idag är det valborg och jag sitter hemma. martin fyller år och släkten har varit här ocg firat ! 

grattis till dig broder. 

och nu fundera jag på att dra till stan , men jag inser att jag inte orkar de. så de får bli att sitta hemma ikväll. 


dagens outfit på kalaset. 

   

Av linnea gustafsson - 30 april 2011 18:43

gårdagens inköp :


   hårfärg & lösöginfransar





 


Av linnea gustafsson - 28 april 2011 20:56

hejsan bloggen . de va ett tag sen , men jag har inte orkat blogga riktigt förlåt..  

men nu ska jag bli bättre jag looovar !

mitt lov va jsukt kul, synd att de tog slut så snabbt bara :(

men idag så hade vi svenska prov , gick väll helt okej..  

och jag har kommit på att jag kanske borde göra min so och no läxa te imon , men jag orkar verkligen inte.. 


bild på mig och bengan =)



tänkte oxå göra en 30 - dagars lista. börjar imon.  

   

Av linnea gustafsson - 20 april 2011 11:54

hejsan bloggen , ska iväg och äta med mamma nu och sen ska jag dra till cassie , får se vad vi hittar på , bloggar mer ikväll


dagens outfit

   

Av linnea gustafsson - 18 april 2011 19:48

man kan inget annat än attt älska den!    

      











Av linnea gustafsson - 16 april 2011 21:43

hejsan bloggen , har inte orkat blogga men jag ska försöka lite nu igen..

idag va de upp ved 5 och jobba.. segt men ja och sen kom man hem och somna i soffan (a)

och nu ska jag gå och lägga mig.. sjukt trött ju,

& sen är de ju påsklov nu med  


      

14/2-11 - 15/4-11

kärlek är svårt.. 

jag älska ju dig. 

 

Av linnea gustafsson - 14 april 2011 20:30

hejsan bloggen , 

idag har jag och älskling 2 månader! 

grattis till oss ! 

kommer försöka fixa ett videoinläg imon..

men jag känner lite att jag måste plugga på no provet vi har imon,

har inte läst ett skit..

men nu har jag inget mer att skriva.



jag älskar dig  

   

Ovido - Quiz & Flashcards