ppof

Alla inlägg under januari 2011

Av linnea gustafsson - 30 januari 2011 21:26

hej min gulliga lilla blogg ,  ;d

han inte skriva igår , men iaf , idag har jag inte gjort så mke, pappa väckte mig typ halv åtta och körde mig till mammas jobb , skulle hjälpa henne xd va faktiskt lite kul ju 

sen nu är jag sjukt trött, så jag måste typ sova nu så jag orkar skola imon , 

fan.. prov -.- 

    

Av linnea gustafsson - 29 januari 2011 10:51

hej bloggen , srry för jag inte uppdatera igår , men jag orka inte. men iaf , igår va jag med räkan,  och vi stack till stan och köpte löshår , och en eyeliner till henne , och sen till vårt älskade thaibox  ;d 

och sen stack vi hem igen , och jag skulle hem och kolla let's dance xd

haha och sen idag har jag inte hunnit göra så mke, men de blir väll plugg och städa rummet :/


varför kämpa när det ändå inte gör någon nytta ?


  

Av linnea gustafsson - 27 januari 2011 21:28

hejhej bloggen , 

nu känner jag att jag har mycke jag måste göra.. plugga och duscha osv, och klockan är halv 10 men ändå sitter jag bara här , de är nog inte så bra ;o 

måste nog kila nu , men jag ska skriva ett lite långre inlägg imon

    

Av linnea gustafsson - 27 januari 2011 14:44

hejhej alla fulingar ! (;

jag & linnea har allmänt tråkigt på musiken/bliden /filmen !

hah! & linnea är lite smått irriterad på den kille i klassen !

och ja hon är inte speciellt glad ! :/

PUSSSSSSSSSSSSSS

  

Av linnea gustafsson - 26 januari 2011 17:16

heeeeeeeejjj , nu ska jag iväg och prova träna ;p

får väll se hur de går haha 

får skriva mer sen  , puss

  

Av linnea gustafsson - 25 januari 2011 20:45

hejsan bloggen , sitter här vid datan och snackar ;p

idag i skolan hade vi hemkunskap och vi skulle laga lax.. & cassie gillar inte lax haha ,de va lite kul och se hennes min när hon va tvungen och smaka xd

men snart ska jag gå och kolla sommar i sverige haha , skriver imon

puss ,


jag saknar min allra bästavän :( <3

     

Av linnea gustafsson - 24 januari 2011 17:04

heeeeeeeejjj :D

sitter hos räkan idag , va på väla och kolla hennes pircing sen stack vi hem till henne och käka pizza :d

och nu hamna vi här fast vi egentligen måste plugga xd

ska käka lite nu , puss

  

Av linnea gustafsson - 23 januari 2011 19:48

heeeeeeejjj , idag skulle jag egentligen till påarp men jag orka inte :/ ås jag följde med på min brors innebandy match mot förslöv , jag ska aldrig mer åka dit!

och sen var domaren helt störd ju , gav utvisning för att en kille fick en boll i huvudet helt cepe domare , så alla fick sånt damp på han ;o

nu ska jag snart ner och kolla på på solsidan , och imon blir de skola och sen får jag se vad jag gör efter de , men nu ska jag dra , puss

    

Ovido - Quiz & Flashcards